چای برای دو نفر

به سراغ من اگر می آیی، کمی آهسته تر از دوست بیا، که ترک خورده ام از پیش در این تنهایی، ترکم می شکند

چای برای دو نفر

به سراغ من اگر می آیی، کمی آهسته تر از دوست بیا، که ترک خورده ام از پیش در این تنهایی، ترکم می شکند

از دست تو

چشمانت را ببند؛

ببین...

این دنیای من است.





قدم آخر

اکنون در یک قدمیه توام

آخرین قدم را سجده می کنم تا آغوشت

پیام

خدایا تشکر میکنم از شما و همه ی دست اندرکاران بخاطر دنیای خوبی که درست کردید

فقط دو تا درخواست داشتم...

اول اینکه اگر امکان دارد یک مقدار زمان بودن من با عشقم را افزایش دهید،

و بعد هم لطفا دنیا را یکم دیر تر شروع کنید، صبح ها ملت خوابشان می آید.

با تشکر مجدد

بنده

.

بییپ

تو که نباشی، خانه ی قلبم خالیست

فقط تو در قلبم بودی

.

شک کردی

قهر کردی

رفتیو در قلبم را محکم به هم کوبیدی

.

پشیمان شدی

برگشتی

آشتی کردم

.

در قلبم را زدی

.

و من دانستم 

"تو هنوز هم به من شک داری"





چیزی شده؟؟؟

من اگر جای خوابم راحت نباشد، خوابم نمی برد.

چند شب است بی خوابی می کشم.

به گمانم جای خوابم ناراحت است.

- از آغوشت بپرس چیزی شده؟


رهرو

اینهمه راه می روی که به کجا برسی؟

برای یکبار هم که شده "راه نرو" با من "راه بیا"

شاید به من برسی

دوتا قُل چشمات

دوتا قُل چشمات، بهترین چسب دوقلوی دنیاست

دلِ بد شکستمو

خوب ترمیم می کنه

اضافه کاری

همه اضافه کاری می کنند تا زودتر به خواسته هایشان برسند

من هم جمعه ها اضافه کاری می کنم 

به یادت می نویسم

شاید بیشتر عاشقم شوی

شاید زودتر بدستتت آورم

خدایا...

این حق و حساب مارا کی صاف می کنی؟

وب

خدایا تو هم مثل عشق های اینترنتی هستی نکند

من روی چهره حساسم ها

نکند با کسی دیگر دارم درد دل می کنم که روزگارم خوب نمی شود

اصلا وب بده ببینم شیطان نباشی

شک

گاهی به عشقت شک می کنم

گاهی به نفرتت

شک دارم که

تو مشکوکی یا من شکاک