چای برای دو نفر

به سراغ من اگر می آیی، کمی آهسته تر از دوست بیا، که ترک خورده ام از پیش در این تنهایی، ترکم می شکند

چای برای دو نفر

به سراغ من اگر می آیی، کمی آهسته تر از دوست بیا، که ترک خورده ام از پیش در این تنهایی، ترکم می شکند

منطق

من یک انسان منطقی‌ هستم

هر چیز را به اندازهٔ خودش می‌خواهم

حتّی تو را هم به اندازهٔ خودت می‌خواهم،

ای همهٔ دنیای من

دل‌ کندن

نقل قول:

" دل‌ کندن اگر آسان بود ...

فرهاد به جای بیستون دل‌ می کند "


یتیم

مرد دستی‌ بر سر کودک یتیم کشید 

ناراحت نباش عزیزم، خودم بزرگت می‌کنم

پسرک خندهٔ تلخی‌ کرد

آرام گفت: لطفا مرا کوچک نکنید، بخدا خودم بزرگ میشوم 

با وفا

جان اگر جان بود، وقت حادثه

مرحمت فرموده ترکم می نمود

بی وفا بدجور مانده پای من

کاش او هم بی وفایی کرده بود

دنیای من

تو تمام دنیای منی

باید بپذیرم

دنیا هم خوب بد دارد

نزاع

من میان خودم و خویش تو را می بینم

تو بری باز نزاعی است میان من و من