چای برای دو نفر

به سراغ من اگر می آیی، کمی آهسته تر از دوست بیا، که ترک خورده ام از پیش در این تنهایی، ترکم می شکند

چای برای دو نفر

به سراغ من اگر می آیی، کمی آهسته تر از دوست بیا، که ترک خورده ام از پیش در این تنهایی، ترکم می شکند

پیام

خدایا تشکر میکنم از شما و همه ی دست اندرکاران بخاطر دنیای خوبی که درست کردید

فقط دو تا درخواست داشتم...

اول اینکه اگر امکان دارد یک مقدار زمان بودن من با عشقم را افزایش دهید،

و بعد هم لطفا دنیا را یکم دیر تر شروع کنید، صبح ها ملت خوابشان می آید.

با تشکر مجدد

بنده

.

بییپ

نظرات 1 + ارسال نظر
امیر حسین پنج‌شنبه 23 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 01:29 ب.ظ http://pahlavan0098.blogfa.com

مشترک گرامی
پیام شما دریافت شد
شما در نوبت رسیدگی توسط خداوند قرار گرفتید
نوبت شما:
دوازده.. میلیاردو .. یک ..صد و.. بیست و ..پنج..میلیون و...هفتصد ..هزار و .. هشت..می باشد.
با تشکر: جبرییل
.
.
.
.
.
.
شماره ی ۱۲ به باجه ۲
شماره ی ۱۲ به باجه ۲
شماره ی ۱۳ به باجه ۳

همینه دیگه
همه کار خوباشو گذاشته واسه ظهور امام زمان

اقا من هرچی میام تو وبلاگت نظر بذارم نمیشه
نمی دونم چشه
خدا کنه بیای جوابمو اینجا بخونی
این کده پایینه قسمت نظرات واسه من نمایش داده نمیشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد